He comentat ja que aquestes escales han estat "atemptades" per un Jeep Wrangler, per unes bicicletes, per un Lada Niva, per uns
El cas és que un determinat partit polític , del qual no diré el nom ni per bé ni per mal, va reunir els seus aspirants a les diverses alcaldies del país i va fer-ne la foto de família a les escales de la catedral de Girona.
He de confessar que aquesta vegada no he anat a veure els resultats sobre el terreny, però he de suposar que no deuen haver sigut greus.
Siguent una mica "malintencionat" diria que actualment potser el pes global ha pujat respecte uns anys abans. Ja se sap que el poder engreixa...
Però també estic content perquè si els candidats fossin del PP, per exemple, l'impacte de les sabates, o de les seves soles millor, seria més greu. Aquests xicots que hi van anar són més de

De tota manera però, hi ha una altra cosa que sí que em preocupa una mica. El cas és que després es van anar fent un nombre indeterminat de fotos en petits grupets, i la majoria als mateixos esglaons. Esperem que no hi haguessin conseqüències.
El grup reduït de qui he trobat la imatge correspon a la candidatura de Calella, ciutat a la que m'uneix un sentiment més que especial, i de la que aprofitaré demà mateix per donar la meva visió de cara a les eleccions seguint l'exemple de l'amic Saül.
2 comentaris:
Ooooh, que ja han tret les "flors" de les escales???
O bé la foto és d'abans?
Que no les veu "les flors"?
Roses, ponzelles, algun "capullo",...
Publica un comentari a l'entrada