El primer que m'ha vingut al cap ha sigut, evidentment, la imatge d'en Gabí Dieg (per molts anys!) i això ha fet que m'interessés també per la vida del sant que li cedeix el nom de pila.
Més tard ja i amb els dos ulls quasi oberts he fet el que acostumo en aquests

El cas és que sobre Sant Gabí he trobat dues coses prou interesants. La primera és que és una òptica molt important, i l'altra és que el Sant en qüestió era pare de Santa Susanna, cosa que com a maresmenc m'omple de joia.
Sobre la vida de Sant Gabí només dir-ne un tòpic, que va ser martiritzat i decapitat. Coses de la feina.
Ja només em quedava trobar una imatge d'en Gabino Diego en una escala i tindria la feina completa. He seguit treballant amb la Montse, he posat "Gabino Diego" i he clicat a "Imatges". Quin èxit!, la primera imatge que m'ha donat ja ha sigut la d'en G.D. en una escala. Us la deixo aquí.
Oi que està una mica canviat el noi?
2 comentaris:
Caram, mestre, és bembé que tot quadra!
Maca, la Montse!
Osti! No la coneixia pas la Montse!
En Gabí s'ha engreixat una mica, no?
Publica un comentari a l'entrada