18.5.15

#campanya_EpC_11

A mesura que passen els dies vaig veient com la quantitat de material (per repartir) es va reduint a la mateixa velocitat que augmenta el material a reciclar. És un exercici totalment contradictori amb una bona part d'allò que prediquem en altres moments.
Fins on és lícit aquesta despesa de paper? No hi ha altres maneres de fer-se visible?
Confesso que per més que m'hagués fet proposta d'intentar-ho, al final resulta impossible. Un partit independent d'abast local amb un nom i unes sigles noves, competeix en igualtat de condicions quant a la visibilitat mediàtica amb tots aquells altres d'abast nacional, per exemple? No, claríssimament que no. "Ells" surten cada dia a tots els mitjans, parlats, escrits, audiovisuals, de tota mena. Encens la tele o fulleges un diari i tens notícies de tota mena que els esmenten... encara que siguin dolentes, que deia aquell.
Per tant, una vegada acabats els recursos que ens dona la xarxa i quatre coses més, has d'anar a parar a la publicitat clàssica de la imatge en paper. Però això sí, intentes trobar els preus més baixos possibles.
I al final perquè "ells", o millor dit, algun d'ells, acabi presumint (falsament) que la seva campanya sí que és austera.
Mare de déu senyor!!