És per això que podem veure els músics pendents de la seva particel.la, llegint i interpretant a l'hora, fent les dues feines al mateix temps. No tothom necessita, però, estar tota l'estona seguint el guió. Hi ha qui després de haver-ho tocat una vegada ja ho ha retingut i pot aprofitar l'estona gaudint de tot allò que té al davant.
Al món de la sardana passa el mateix amb els músics. És curiós observar-los i seguir-los-hi la mirada.
A mi m'agrada, quan la dificultat del paper m'ho permet, mirar l'entorn. En primer lloc

Però tornant al que deia, a mi la vista se m'envà més lluny. Intento admirar una mica el paisatge que hi hagi, ja sigui mar, muntanya, verd, gris, blau... I si trobo alguna escala, millor; aprofito per recullir "material".
I d'aquesta manera, un dia, tot admirant-ne una d'escala, vaig trobar, en un balcó, una sardana. Una "mongeta" (sigui dit amb tota la tendresa del món) i unes iaies seguien de lluny la música que interpretava la cobla.
Vaig tornar a casa més satisfet aquella tarda.
------
Aquesta imatge ha estat aconseguida per un especialista. La Direcció General Corresponent prohibeix, a tots els efectes, llegir una partitura, tocar un instrument, mirar el paisatge i fer una fotografia al mateix temps.
Segons el Sr. Blogger, aquest és el post número 500. Qui ho havia de dir!
ResponEliminaAmb el vostre permís, em felicito.
Gràcies.
De res.
Colló! Cinc-cents ja? Jo també us felicito. Gràcies, de res, no es mereixen, igualment.
ResponEliminaUs felicito també per la vista que teniu. A mi m'ha costat un ratu veure la monja i companyia.
Moltes felicitats Sr. Vilapou!!
ResponEliminaS'ha de dir que, podent ballar sardanes al balcó, perquè baixar a la plaça?, a certa edat...
Moltes felicitats novament,
Puji, de res, a disposar, ja ho sabeu.
ResponEliminaNo voldria que semblés que quan toco estic tota l'estona mirant enlaire però les vaig veure allà dalt, tan cofoïes ballant, que mira...em van fer gràcia.
Zokaar, gràcies, gràcies.
A aquella edat potser els queda millor orella que cames.